Auteur Topic: Prijs compleet pv systeem  (gelezen 3551 keer)

Offline J.Stelwagen

• Nieuweling
  • *
Prijs compleet pv systeem
« Gepost op: 4 november 2009, 15:27:55 »
Wie heeft er info over prijzen van complete pv systemen? Ikzelf kwam 3 november 2009 bij www.peveco.nl terecht en die verkopen een 480 wattpiek systeem met steca omvormer voor E1470 ofwel E3.06 per wattpiek. Is dit de bodemprijs momenteel of kan het lager? Voor z'on prijs heb je geen subsidie meer nodig. Mijn advies: bouw je installatie gedurende een aantal jaren op en bespaar op de aanschaf. ;D

Offline Sus

• Nieuweling
  • *
Re: Prijs compleet pv systeem
« Reactie #1 Gepost op: 9 januari 2010, 23:06:17 »
MetdeZon.nl is de goedkoopste die ik gevonden heb :)

Offline J.Stelwagen

• Nieuweling
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 8 februari 2010, 17:14:53 »
De firma Met de zon zit op 2.94 euro per wattpiek. Ik weet niet of dat inclusief btw is. Als het inclusief is, is het tot nu toe de scherpste aanbieding.

Ik heb zelf wat contacten met China gelegd en ben van plan een eenmanszaakje in pv panelen en omvormers te starten onder de naam Stelwagen Solar Electric. De prijs per wattpiek is nog niet bekend maar ik probeer de goedkoopste van Nederland te worden. Om de omzet op te voeren zoek ik verkopers op provisiebasis (5% op omzet ex.btw) die met door mij verstrekt foldermateriaal zelf potentiele klanten gaan benaderen. De verkoop loopt via de vertegenwoordigers en de levering en eventuele installatie doe ik. Mijn email is stelwagenjr@hotmail.com als u interesse heeft.

Offline J.Stelwagen

• Nieuweling
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 12 april 2010, 11:27:53 »
Stelwagen Solar Electric heeft nu een 540 watt systeem met dakmontage materiaal voor 1425 euro incl. btw. Dat is 2,64 euro per wattpiek. Ook leverbaar met bouwpakket zonvolger op waterkracht om 30 % meer stroom te genereren. Kijk eens op www.stelwagen.come2me.nl