Auteur Topic: Waar kan je nou het Beste & Snelste Cellen kopen?  (gelezen 4164 keer)

Offline dgs

• Junior
  • **
  • Dutch Solar Panels
    • Dutch Solar Panels
Waar kan je nou het Beste & Snelste Cellen kopen?
« Gepost op: 2 juni 2011, 01:32:54 »
Hey allemaal,

Wij als DSP Nederland kopen onze cellen van evergreen en everbrightsolar en chinese veilingen (niet ebay of dergelijke)

Maar nu is de vraag.

Waar kan je nu SNEL en goedkoop natuurlijk en het beste cellen kopen?  in Duitsland?

De vraag naar zonnepanelen neemt dermate toe dat wij willen kijken naar dichtere locatie.
Nu komt DHL/TNT 1x per week cellen leveren van ongv 100 tot 500stuks (ligt aan de order)

Offline loosandre

• Junior
  • **
Re:Waar kan je nou het Beste & Snelste Cellen kopen?
« Reactie #1 Gepost op: 4 juni 2011, 18:51:18 »
Hallo,

Kan je voor ons zonnecellen zorgen aan een voordelige prijs ,  ik ben al een tijdje op zoek naar cellen 125x125 deze zijn moeilijk te vinden op Ebay .

Groeten

Andrč

Offline Sander4000

• Nieuweling
  • *
Re:Waar kan je nou het Beste & Snelste Cellen kopen?
« Reactie #2 Gepost op: 4 juni 2011, 19:35:35 »
Gister gingen er nog 70 weg voor 121 euro op ebay, ja je moet het wel in de gaten houden.

Offline Marijnvz

• Junior
  • **
Re: Waar kan je nou het Beste & Snelste Cellen kopen?
« Reactie #3 Gepost op: 17 juli 2011, 11:40:24 »
die van 125x125 heb ik ik maar 200 liggen voor 0,55ct/WP dus gewoon op blijven letten ;)
Ook via ebay.de hier kun je redelijk goedkoop scoren. laat wel weten welke veilingen je gaat bieden, anders zitten we tegen elkaar op te bieden....
(maar ik begrijp dat er markt is..)

Offline Cynamic

• Nieuweling
  • *
Re: Waar kan je nou het Beste & Snelste Cellen kopen?
« Reactie #4 Gepost op: 11 september 2011, 15:51:32 »
Ik heb een week geleden via marktplaats 150 zonnecellen gekocht voor een hele goede prijs. Dit zijn zonncellen van Bosch uit Duitsland van 15,6 cm bij 15,6 cm. Deze verkoper heeft ze op voorraad en levert dus vaker deze zonnecellen. Op verzoek kan ik zijn emailadres doorsturen.